sobota, 14 września 2013

Microsoft Word 2007– nie drukuje korespondencji seryjnej.


Czasami wysyłam listy do większej ilości osób. Biorę listę adresatów przygotowaną w  Excelu
i na edytorze Office Word 2007 tworzę koperty do wydruku, jako korespondencję seryjną.
Dotychczas nie miałem problemu – idealnie to ułatwia pracę. Jednak ostatnio miałem awarię:
- wydrukowałem  kopert i drukarka się zablokowała, bo źle wciągnęła papier
- po wyjęciu papieru musiałem ją ponownie włączyć
- zaznaczyłem opcję: drukuj od rekordu 10 ( zostało mi 19  kopert do wydrukowania )
- drukarka nie przyjmowała polecenia i nie sygnalizowała błędu
- restart komputera i drukarki nie pomogły, inne kombinacje z opcjami też nic nie dały
- pomodliłem się do Jezusa o pomoc, bo to była ważna sprawa i przyszła mi myśl: zaznacz
- zaznaczyłem więc całą pozostałą treść od rekordu 11 do 29
- dałem opcję: drukuj zaznaczone
- drukarka załapała i wydrukowała resztę bez problemu.
Jestem pewien, że Bóg mi podpowiedział to rozwiązanie, bo ja byłem zbyt zestresowany, żeby wpaść na coś takiego.

2 komentarze:

  1. Nooo, a jeszcze wcześniej Bóg wprowadził w programie Word możliwość wydruku zaznaczonyego obszaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne. To dzięki Bogu mamy inteligencję i możemy tworzyć programy.

      Usuń